7. Feliz Nataaalllll 🎄🎄🎄

28 december 2022 - Igatu, Brazilië

Whoewww kerstmis! Mijn favo-feestdag. Maar dit jaar toch iets minder in de stemming geweest als anders. Waarschijnlijk omdat het warm is, ik geen kerstmuziek geluisterd heb vanaf 1 november, geen kerstboom had in huis (💔) en maar 1 kerstfilm had gekeken.

Ergens maar goed dat ik niet in mijn mega kerst-extase was omdat kerstavond letterlijk in het water was gevallen door de regen en het kerstdiner niet doorging daardoor. Dus had wel een beetje heimwee. Maaaaar ik kan mezelf gelukkit snel opbeuren: ik had wijn gekocht, had (mislukte) kroketten en netflix (helaas wel geen kerstfilm want de wifi wou dat niet downloaden 😢), dus heb mezelf nog wel een plezante, rustige kerstavond gefixt.

(+ de smaak van de kroketten was nog wel ok, maar kijk toch al enorm uit naar de verse kroketten van aendekerk volgend jaar)

Kerstdag viel gelukkig niet in het water (eerder in de alcohol lol 😝) ‘s Middags hadden we iets kleins gegeten met de fam hier en toen daarna ging ik naar het dorpspleintje (want ik moest nog wat dingen regelen op mijn laptop en in mijn huisje is de wifi niet sterk genoeg daarvoor). Al snel kwam er een kindje bij me zitten en daarna enkele mannen weer ofcourse want er was plots een dorpsfeestje aan de gang.

(Uit betrouwbare bron weet ik ondertussen ook dat ze niet getrouwd zijn, enkel evt een ‘namorada’ (geliefde), maar zeker ook geen kinderen. Dit kan mijn feministisch kantje ietsje beter handelen alleszins xd)

Maar dus, kerstdag was van 14 uur tot 24 uur ‘s nachts een feestje en booyyyy wat heb ik me weer goed geamuseerd. Ik ben ook weer wat Braziliaanse dansmoves rijker hehe en met trots kan ik zeggen dat ik blijkbaar niet moet onderdoen voor de Brazilianen op dansgebied ✌🏼Het beetje heimwee dat ik had was dus ook al wel snel weg weer door dat feestje hihiii xdd

Ik ben dus al helemaal opgewarmd om mijn verjaardag en nieuwjaar te vieren, inclusief Braziliaanse moves hehehe.

Tchau tchau!

(Tot volgend jaar heee xdxd)

Xoxo

1. Freya:
    28 december 2022
    Yihaaaaaa, ik ben ook opgewarmd voor uw verjaardag en nieuwjaar (+ zal wat kerstfilms downloaden)
    Tot straks AAAAAAAHHHHHH
  2. Eline In Brazil:
    AAAAAHHHHH TOT OVER 26 UUR EN 30 MINUTEN
  3. Maria:
    Dag Eline,
    Altijd weer leuk een verhaal binnen te krijgen. En als we het gelezen hebben, dan kijken we weer uit naar het volgende 🤗 Alvast fijne verjaardag en eindejaarsdagen.
  4. Eline In Brazil:
    29 december 2022
    Dankjewel hihi, ook alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst!
  5. Carine Knoops:
    28 december 2022
    Dag Eline, altijd fijn iets te lezen over je belevenissen, je bent een echte optimiste en een minder momentje wordt toch altijd weer een feestje! Fijne feestdagen en een gelukkige verjaardag! 🥂
  6. Eline In Brazil:
    29 december 2022
    Hihii dankjeee, alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst!!
  7. Mama:
    28 december 2022
    Ik beloof je nu al dat ik je geen jaar ga laten wachten op die verse kroketten van Aendekerk 😉😋
  8. Eline In Brazil:
    Whoehoeeewwww
  9. Elise:
    30 december 2022
    Hallo daar in het verre Brazilië. Ondertussen aangekomen in de stad om te genieten van bijna 3 weken vakantie. Je verjaardag al heel goed gevierd, heb je filmpje gezien😜 Fijn dat je een superleuke kerstdag gehad hebt!!! Ik wens je een top oudejaarsavond met veel dansplezier samen met je vriendinnen! En een geweldig 2023!!! 🥳🥂🍾🌞 veel groetjes. 😘
  10. Eline In Brazil:
    31 december 2022
    Jaa heel goed aangekomen en al heel goed gefeest en genoten hier hehe. Nieuwe blogpost zal snel volgen 😎 Groetjessss!
  11. Sonja:
    31 december 2022
    Fijn om te lezen weer!! Ik zou zeggen.. dans en feest er op los op oudejaarsavond. Laat het knallen met Nieuwjaar!🍾🥂🎉 Alvast schol... Ik wens je een prachtig 2023!! en mooie herinneringen om op terug te kijken van dit geweldig avontuur. Tot volgend jaar... 😉
  12. Eline In Brazil:
    3 januari 2023